Τηλεφωνικές Παραγγελίες 24310 75656
ΤΟ ΚΑΛΑΘΙ ΣΑΣ
0.00 €
0
Άμεση Παράδοση Παραγγελιών
ΔΩΡΕΑΝ ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΑ για παραγγελίες άνω των 39€
Χωρίς Πιστωτική - Πληρωμή με Αντικαταβολή

Επιστροφές & Αλλαγές

Πολιτική Επιστροφών

Επιστροφές και ακυρώσεις παραγγελιών

Ο πελάτης μπορεί να ζητήσει την ακύρωση μιας ηλεκτρονικής παραγγελίας πριν πραγματοποιηθεί η αποστολή της, στέλνοντας μήνυμα στο sales@e-viogonia.gr. Εντός του χρονικού περιθωρίου αυτού, η παραγγελία θα ακυρωθεί χωρίς κάποιο κόστος.

Μετά την παράδοση της παραγγελίας, ο πελάτης έχει το δικαίωμα να επιστρέψει τα προϊόντα, ακριβώς στην κατάσταση που τα παρέλαβε, συμπληρώνοντας την σχετική φόρμα επιστροφών εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την παράδοση.

Το δικαίωμα αυτό δεν μπορεί να ασκηθεί για αγαθά που κατασκευάζονται σύμφωνα με τις προδιαγραφές του καταναλωτή ή σαφώς εξατομικευμένα για το συγκεκριμένο πελάτη (π.χ. αμαξίδια). Επίσης, για λόγους υγιεινής δεν επιστρέφονται μαξιλάρια ύπνου, στρώματα, εσώρουχα και στηθοσκόπια τα οποία έχουν αποσφραγιστεί μετά την παράδοση.

Τα έξοδα αποστολής για την επιστροφή των προϊόντων βαραίνουν τον πελάτη. 

Τα προϊόντα που επιστρέφονται πρέπει να συνοδεύονται από το πρωτότυπο τιμολόγιο ή την απόδειξη πληρωμής. Σε περίπτωση έκδοσης τιμολογίου, πρέπει η επιστροφή να γίνεται με δελτίο αποστολής.

Εντός 14 ημερών από την παραλαβή τους από την εταιρία, και εφόσον δεν έχουν υποστεί ζημιές ή φθορές, η εταιρία θα επιστρέψει στον πελάτη το ποσό της αξίας των επιστραφέντων προϊόντων και τυχόν εξόδων παράδοσης, με τα οποία έχει επιβαρυνθεί ο πελάτης (εξαιρουμένων των συμπληρωματικών εξόδων που οφείλονται στην επιλογή του πελάτη να χρησιμοποιηθεί άλλος από τον φθηνότερο τυποποιημένο τρόπο παράδοσης που προσφέρει η εταιρία) χρησιμοποιώντας το ίδιο μέσο πληρωμής που χρησιμοποίησε ο πελάτης για την αρχική συναλλαγή (εκτός εάν ο πελάτης έχει συμφωνήσει ρητώς κάτι διαφορετικό). 

Εάν το επιστραφέν προϊόν έχει υποστεί ζημιές ή φθορές από υπαιτιότητα του πελάτη ή έχει μειωθεί η αξία του από χειρισμό που δεν ήταν απαραίτητος για τον προσδιορισμό της φύσης, των χαρακτηριστικών και της λειτουργίας των προϊόντων, η εταιρία θα εκτιμήσει την αξία των ζημιών και το ύψος της μείωσης της αξίας και σε περίπτωση που η εταιρία υποχρεωθεί να προβεί σε επιστροφή χρημάτων στον πελάτη, το αντίστοιχο ποσό της ζημίας θα αφαιρεθεί από το συνολικό ποσό της επιστροφής.

Η εταιρία έχει απέναντι σας όλες τις υποχρεώσεις που προβλέπονται στον Αστικό Κώδικα για τον πωλητή. Ειδικά σε περίπτωση ελαττώματος του προϊόντος μπορείτε:

(α) να ζητήσετε την επισκευή του χωρίς επιβάρυνση σας ή την αντικατάσταση του με άλλο εκτός και αν αυτό είναι αδύνατο ή απαιτεί δυσανάλογες δαπάνες

(β) να ζητήσετε την μείωση του τιμήματος και

(γ) να υπαναχωρήσετε, εκτός και αν πρόκειται για επουσιώδες πραγματικό ελάττωμα. 


Οι παραπάνω υποχρεώσεις δεν υπάρχουν σε περίπτωση που το ελάττωμα έχει προκληθεί από εσάς, ή από εν στενή ή ευρεία έννοια ανωτέρα βία.

Έχετε την δυνατότητα εναλλακτικής επίλυσης καταναλωτικών διαφορών που έχουν προκύψει από συμβάσεις ηλεκτρονικής πώλησης των προϊόντων μας κάνοντας χρήση των καταχωρημένων φορέων ΕΕΔ στο Μητρώο σύμφωνα με την ΚΥΑ 70330/2015. Για τον ηλεκτρονικό σύνδεσμο στην πανενωσιακή πλατφόρμα ηλεκτρονικής επίλυσης καταναλωτικών διαφορών (πλατφόρμα ΗΕΔ) πατήστε εδώ https://webgate.ec.europa.eu/o...


Διαδικασία Επιστροφής

Σε περίπτωση ελαττωματικού προϊόντος ή λάθους αποστολής, προχωρούμε σε αντικατάσταση ή σε επιστροφή χρημάτων που αντιστοιχούν στην αξία των προϊόντων, ακολουθώντας την παρακάτω Διαδικασία Επιστροφής:

Ο πελάτης συμπληρώνει την σχετική φόρμα επιστροφών εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την παραλαβή της παραγγελίας. Κατόπιν έγκρισης του αιτήματος και επικοινωνίας με το αρμόδιο τμήμα της εταιρείας ο πελάτης αποστέλλει τα προϊόντα και φροντίζει να πληρούνται οι προϋποθέσεις επιστροφής (π.χ. το προϊόν να μην έχει να ανοιχθεί και να βρίσκεται σε άριστη κατάσταση. Για τον λόγο αυτό προτείνουμε την αποστολή του προϊόντος σε κατάλληλη συσκευασία, όχι φάκελο). 

Συσκευάζετε και στέλνετε το πακέτο με τα προϊόντα με την συνεργαζόμενη εταιρεία ταχυμεταφορών της εταιρίας μας και με χρέωση παραλήπτη. Μέσα στο πακέτο αποστολής θα πρέπει να έχετε τοποθετήσει την απόδειξη αγοράς ή το αντίστοιχο δελτίο αποστολής αν κατά την παραγγελία εκδόθηκε τιμολόγιο.

Εφόσον ισχύουν οι προϋποθέσεις επιστροφής, προχωρούμε σε σχετική αντικατάσταση ή πίστωση του αντίστοιχου ποσού σε τραπεζικό σας λογαριασμό ή πιστωτική εφόσον η αρχική πληρωμή είχε γίνει με αυτόν τον τρόπο.

Σε περίπτωση που το πακέτο φτάσει και αποδεικνύεται ότι δεν ισχύουν οι προϋποθέσεις επιστροφής, το προϊόν δε θα γίνεται δεκτό. Θα επιστρέφεται στον πελάτη και τα έξοδα μεταφοράς θα βαραίνουν τον ίδιο.